Para conseguir os obxectivos do Proxecto Lector do Centro, todos os cursos elaboramos un Plan de Lectura anclado en tres
eixes principais:
Programación de bibiblioteca escolar
Itinerario lector
Proxecto interdisciplinar
de centro
”ENTRE CONTOS ANDA O CONTO”
Mediante o PLAN LECTOR DE CENTRO
, fomentamos a lectura e a escritura, para desenvolver as competencias propias
do currículum educativo: ler comprender, analizar e interpretar textos,
promover actitudes reflexivas e críticas, etc. que axuden ao alumnado a facilitar
a adquisición de competencias para o uso
da información: buscar, analizar, destacar, sintetizar….
Unha boa comprensión lectora permite entender de xeito máis eficaz os textos
utilizados no resto das asignaturas, ademais de contribuír ao desenvolvemento
cognitivo e social do individuo. Por iso, a lectura e a escritura son
consideradas elementos prioritarios na formación dos máis pequenos e eixes
transversales e inseparables a todas as áreas.
Consideramos que con este PLAN LECTOR coseguimos:
- Espertar o interese pola lectura
- Axudar a crear un hábito lector e concibir a lectura como unha actividade de pracer.
- Fomenta a lectura e a escritura, desenvolvendo competencias lectoras necesarias para a vida cotiá.
- Contribuir a compensar as desigualdades
- Proporcionar os materiais e ferramentas necesarias a aqueles que non dispoñen de recursos, promoviendo así unha educación de equidad.
- Difundir cultura: Grazas aos libros, a documentación e as tecnoloxías .
- Fomentar valores: como un espazo plural e aberto, onde poidan participar todos os axentes educativos intercambiando experiencia
É moi importante que todos os membros da
comunidade educativa do centro aposten pola
biblioteca escolar e de aula para que poidan estar repletas de libros,
recursos e ferramentas digitales…..
|
RECOMPILATORIO DOS TRABALLOS REALIZADOS
3 ANOS B
5 ANOS A
1º ED PRIMARIA
2º A ED. PRIMARIA
4º ED. PRIMARIA
5º DE ED PRIMARIA
6º DE ED. PRIMARIA