xoves, 9 de decembro de 2010
mércores, 14 de xullo de 2010
luns, 12 de xullo de 2010
COMPARTÍNDO CONTOS
Todo un éxito de público e de bo facer. Menudos artistas estes rapaces!
Os decorados da obra foron preparados por eles coa axuda da nosa artista persoal, Gelimar, a nosa compañeira que dálle a todo, e no campo artístico é unha verdadeira alfaia que temos no Centro.
Os decorados da obra foron preparados por eles coa axuda da nosa artista persoal, Gelimar, a nosa compañeira que dálle a todo, e no campo artístico é unha verdadeira alfaia que temos no Centro.
"Compartíndo contos" foi unha actividade englobada no Proxecto de Biblioteca sobre a Intercuturalidade e que implicou @s alumn@s e profesores de determinados cursos.Pero que gustou tanto a iniciativa, que tivo que ser extendida a case tódolos cursos do colexio.
O xoves 6 de maio @s nen@s de primeiro representaron na Biblioteca do centro o conto "O pequeno sioux" que as profesoras lle tiñan previamente contado na aula. Prepararon uns murais chulisimos que pintaron eles mesmos con témperas e despois empregaron como telón de fondo o día da representación.Os murais representaban un poboado indio, con tódolos seus elementos ,os tepees, os tottems, o xefe indio, os mouchos, as estrelas....e as personaxes do conto: Coiote Colorado, Touriño Sentado e o seu papá o Gran Xefe Sioux, Formiga Negra, Galiña Emplumada....Como o fixeron tan ben, tiverono que dramatizar para tódolos nen@s de Educación infantil e para os de 2º curso de primaria.Vaia éxito!.
O xoves 6 de maio @s nen@s de primeiro representaron na Biblioteca do centro o conto "O pequeno sioux" que as profesoras lle tiñan previamente contado na aula. Prepararon uns murais chulisimos que pintaron eles mesmos con témperas e despois empregaron como telón de fondo o día da representación.Os murais representaban un poboado indio, con tódolos seus elementos ,os tepees, os tottems, o xefe indio, os mouchos, as estrelas....e as personaxes do conto: Coiote Colorado, Touriño Sentado e o seu papá o Gran Xefe Sioux, Formiga Negra, Galiña Emplumada....Como o fixeron tan ben, tiverono que dramatizar para tódolos nen@s de Educación infantil e para os de 2º curso de primaria.Vaia éxito!.
venres, 9 de xullo de 2010
ENCONTRO CON AUTORES
Entendemos que a Biblioteca Escolar debe ser a dinamizadora da vida do Centro, e por iso cada ano dende que comezou a súa andaina, no Colexio se organizan encontros con autores para @s alumn@s de segundo e terceiro ciclo por parte da comisión da bibloteca, procurando deste xeito un achegamento d@s nen@s ós autores dos libros que leen. Na medida das nosas posibilidades téntase que polo menos tódolos anos nos visite, cando menos, un autor de literatura infantil, un ilustrador,un contacontos para o primeiro ciclo....Así polo noso centro pasaron escritores como Fina Casalderey ou Xabier Pérez Docampo quenes tiveron a pacencia de respostar a tódalas preguntas que lles fixeron os alumn@s, así como a de asinar unha cantidade inxente de libros para todo aquel alumn@ que llo solicitou sen perder o sorriso.
xoves, 8 de xullo de 2010
A SEMANA DA PRENSA NO MUNDO
Coincidindo coa celebración da Semana da Prensa, dende a Biblioteca do Centro decidíuse montar unha exposición de "Xornais do Mundo" coa colaboración altruísta da comunidade educativa(neste caso, profes e pais foron os que donaron os xornais que estiveron expostos do 8 o 12 de marzo na entrada do centro).
A través de revistas e xornais de países como: Rusia, Exipto, Letonia, Israel, China, Turquía, Bélxica, Cuba, Alemaña,Italia,Polonia,Paises Baixos, entre outros, achegámonos as novas que acontecían neses lugares.
Tamén dedicamos un recanto á "Prensa Diaria" onde @s alumn@s podían coller para traballar na aula calquera destes xornais:"Galicia Hoxe", "La Voz de Galicia", "El
sábado, 3 de xullo de 2010
sábado, 26 de xuño de 2010
"O DÍA DA PAZ"
Este ano no "Día da Paz", e en estreita relación có Proxecto da Biblioteca, levouse adíante unha idea moi especial para concenciar ó alumnado e ao mesmo tempo axudar @s nen@s afectados polo terremoto de Haití.Baixo o lema"Para tí, Para Haití" e co prezo simbólico dun euro, deseñouse unha pomba para levar as casas.
A acollida desta iniciativa foi tan boa,que o euro superou con creces as nosas expectativas, de tal xeito que os beneficiados coa nosa proposta foron @s nen@s de Haití.
Paralelamente celebrouse nas instalacións do Ximnasio un Festival preparado polas profesoras de Educación Física conxuntamente coa de Educación Musical no que participou todo o colexio e no que non faltaron performances, percusións, cánticos e bailes...
O resultado foi impresionante.Noraboa as tres profesoras¡
sábado, 19 de xuño de 2010
AS PORTAS DE PRIMARIA
Outra das labouras da Comunidade educativa do colexio, contaxiada polo entusiamo do alumnado, consistíu en decorar as portas das aulas según o país que estivesen traballando:así poidemos ver portas con aspecto de "haimas" do deserto ou "cabanas" dos aboríxenes maorís, "tipis" dos indios americanos ou unha "entrada" ó metro londinense...
xoves, 17 de xuño de 2010
domingo, 13 de xuño de 2010
sábado, 12 de xuño de 2010
CHINA , UN PAÍS MISTERIOSO PARA @S NEN@S DE 5 ANOS
Os nenos e nenas de 5 anos emprenderon este proxecto, situando a China no Mapa Mundi das Culturas que temos exposto na entrada do colexio.
Decatáronse de que entender chino e escribilo non é tarefa doada.
Qué letras máis complicadas¡
En China podemos atopar modernos edificios e campos de fútbol realizados para os "xogos olímpicos de Pekín
2008, como éste que vedes na foto.
Pero, ao mesmo tempo, podemos atopar munumentos tradicionais chineses en perfecto estado de conservación como este da cidade de Hualieng.
Esta é a bandeira de China
Esta é a festa de inauguración dos Xogos Olímpicos en Pekín no ano 2008
Estos son os traballos que nos fixemos sobre China con toda a información recollisa e que posteriormente cada un levou para a súa casa.
Este é o gran día , en que vestidos a usanza chinesa, executamos un baile dese país díante das nosas familias, e acompañados polas nosas titoras que tamén se vestiron coma nós.
xoves, 10 de xuño de 2010
OS NENOS DE 3 ANOS INVESTIGAN SOBRE A INDIA
Así foi como interpretamos a India @s nen@s de 3 anos.
Gostarónnos moito as cousas que aprendimos sobre a súa cultura e as súas costumes¡
Aquí estamos preparados para executar un baile hindú cos seus movementos tan exóticos e delicados.
Todos vestidos ao estilo hindú, profe incluída.
Chegou o día de amosar as nosas dotes artísticas diante dos nosos pais.
Qué nervios¡
Miramos como se maqueaban e ves tian as mulleres hindús para poder vestirnos o máis semellante a elas. Que tal quedamos?
Na India as vacas son sagradas e
non se poden matar, nin comer a súa
carne pero poden beber o seu leite.
A tez dos hindús é moi morena e os homes levan turbante de moitas cores.
O Taj Mahal é un gran monumento ao Amor dun emperador musulmán para a súa muller que morreu cando tiveron un fillo.
Educación Infantil escollemos como continente para traballar ASIA e o repartimos da seguínte maneira: 3 anos investigou a India, 4 anos indagou sobre a cultura Turca e 5 anos traballou China.
Cantas cousas aprendemos¡
mércores, 9 de xuño de 2010
martes, 8 de xuño de 2010
A APRENDIZAXE SIGNIFICATIVA NA AULA
Coñecimos a famosa Santa Sofía de Constantinopla cos seus tellados que semellan de prata e pegamóla na portada dun libriño que fixemos para levar para casa con toda a información aprendida
Unha profesora tocaba o Darbuka qué é outro instrumento típico turco. Que ben o pasamos¡
As títoras e o alumnado destas clases vestíu a roupa deste país e aprendeu os nomes de cada un dos seus elementos.
Obxectos típicos de Turquía que @s nen@s de
O modelo de Proxectos empregados polo noso Centro ao longo de todo este curso, impulsa o espíritu investigador a través de diversas fontes como o uso das TIc e as Bibliotecas Escolares
As títoras e o alumnado destas clases vestíu a roupa deste país e aprendeu os nomes de cada un dos seus elementos.
Obxectos típicos de Turquía que @s nen@s de
4 anos tiveron na aula co obxecto de familiarizarse mellor con outra cultura moi diferente a súa: a turca
O modelo de Proxectos empregados polo noso Centro ao longo de todo este curso, impulsa o espíritu investigador a través de diversas fontes como o uso das TIc e as Bibliotecas Escolares
O alumnado de Educación Infantil de 4 anos escolleu como país para traballar, Turquía.
Recabaron de sus pais e títoras toda a información necesaria para traballar este país tan lonxano para casi todos eles.
E foron aprendendo cousas e vivenciandoas na clase.
CONSTRUÍNDO AS APRENDIZAXES
A práctica docente, organizada tradicionalmente en torno ao libro de texto, ven de comezar a modificarse.
No eixe deste cambio sitúase a Biblioteca Escolar, que pasa a ter un modelo funcional e organizativo deixando de ter un papel meramente auxiliar a un modelo plenamente integrado en el currículum con unha participación activa no fundamento das estratexias didácticas de aprendizaxe, o que lle ofrece unha importante función na formación contínua do alumnado
luns, 7 de xuño de 2010
OS MURAIS DAS AULAS
Os Sioux fan ofrendas sagradas os seus deuses totémicos neste mural realizado coa técnica das témperas
África e o misterioso mundo dos túnicas azuis, os "tuaregs" quedan ilustrados perfectamente mediante unha serie de elementos:as dunas do deserto, un oasis, o sol aterrador, o dromedario e a soedade dos tuareg no medio do deserto.
Mural representando a unha xirafa do "Massai Mara".Reserva de animais que se atopa entre Kenia e Tanzania
A tradicional forma de pescar dos maorís vese espléndidamente reflexada neste mural que chamou a atención de todo o Colexio
Mural representando os costumes do pobo inuit.Vemos representado a que sería a vida dentro dun igloo.
A tradicional forma de pescar dos maorís vese espléndidamente reflexada neste mural que chamou a atención de todo o Colexio
Os murais das aulas explicasen como o resultado da aprendizaxe no proceso de construcción do coñecemento por parte do noso alumnado.
Cada aula representou a cultura elexida nun taboeiro de cortiza que quedaba no exterior da aula.
Os resultados e as técnicas empregadas foron múltiples e variadas:
Dende as 3 dimensións para dar volumen á obra, pasando polo troquelado, o difuminado, as témperas, o collage o estarcido.....
domingo, 6 de xuño de 2010
O TRABALLO NAS AULAS.
Como continuación do traballo que realizamos nas aulas sobre a interculturalidade os nenos e nenas de 4º A crearon estes vídeos sobre diferentes culturas. Esperamos que vos gusten!
sábado, 5 de xuño de 2010
INSTRUMENTOS MUSICAIS DO MUNDO
"Instrumentos musicais do Mundo" foi outra Exposición que tivo dentro do Proxecto unha gran repercusión.
Estaba vinculada con outra Área do curriculum, a Música e coincidía coa Festa do Entroido ou uns días antes, polo que as profesoras de Educación Física en colaboración coa profesora de Música prepararon unhas danzas típicas do país protagonista da nosa aprendizaxe sempre coa axuda das profesoras títoras, que elaboraron os traxes e colaboraron nos ensaios das danzas.
O éxito chegou o día do da "Festa do Entroido coa espectacular execución das danzas por parte de todo o alumnado. Quedamos todos impresionados de ver o en serio que os rapaces estaban tomando o Proxecto.
EXPOSICIÓN DE ARTESANÍA
Implicar a toda a Comunidade Educativa en torno a un Proxecto común semellou contaxioso. Cada quen viña coa súa idea e todos querían poñer o seu graniño de area.
Daba gusto. As veces, o Equipo de Biblioteca víase desbordado pola cantidade de material coa que se atopaban, pero xa había alguéndisposto para botar a súa mán en decoración, en loxística, ou sinxelamente, trasladando o material dun lugar a outro ou inventariandoo para evitar extravios ou perdas nun material certamente valioso.
EXPOSICIÓN DE XOGUETES DO MUNDO
Durante o mes de Febreiro, coincidindo co Entroido, e tendo en conta os obxectivos do Proxecto, propúxoselle a seguínte actividade a Comunidade Educativa:Tratar entre todos de xuntar xoguetes de todas as partes do Mundo que estabamos traballando.
En definitiva, o que pretendíamos con esta actividade era posibilitar que o noso alumnado gozase cunha tarefa que favorecera o coñecemento doutras culturas, costumes e tradicións; e así mesmo, desenvolver distintos aspectos do curriculum, coma a igualdade, o respecto cara aos outros, a tolerancia....a través dunha actividade lúdica:o xogo
Outro indicador de que a Comunidade Educativa ten asumido o compromiso co Colexio foi a resposta tan positiva que tivemos.
Todos os cursos foron pasando pola Exposición e experimentando cos xoguetes que alí se expoñían baixo a mán atenta dos seus profesores.
Paralelamente as dúas profesoras especialistas en Educación Física elaboraron dentro da súa programación, unha Unidade Didáctica dedicada aos xogos populares, que se pode contemplar noutra parte deste mesmo blog.
A CHINOTECA
Na quincena do 1 ao 15 de Decembro do ano 2009 organizouse no noso Colexio una Exposición de libros en castelán sobre a Cultura chinesa para todos os Ciclos . Para a posta en marcha de esta Exposición, o Equipo da Biblioteca Escolar púxose en contacto coa "Asociación QU YUANQU" formada por nais e pais adoptantes de nen@s chineses.
Os libros aportados por esta Asociación eran dunha beleza tan impactante, que houbo que amplíar a exposición algúns días máis para que poidese recorrer todas as aulas do noso Centro. Estes libros tiveron un protagonismo especial durante o mes de Decembro e podíamos atopar entre eles, exemplares tan curiosos coma a primeira cartilla para aprender a escribir e falar en chinés.
Os libros colocáronse nun lugar da planta baixa do corredoiro.Un lugar relevante, onde todos os nen@s podían velos e collelos con máis facilidade.
Subscribirse a:
Publicacións (Atom)