Páginas

Páginas

xoves, 30 de maio de 2019

TRABALLOS PRODUCIDOS FIN DO PROXECTO ENTRE CONTOS ANDA O CONTO


Para  conseguir os obxectivos do Proxecto  Lector do Centro, todos os cursos  elaboramos un Plan de Lectura anclado en tres eixes principais:

 Programación de bibiblioteca escolar
 Itinerario lector 
 Proxecto interdisciplinar de centro

”ENTRE CONTOS ANDA O CONTO”

 Mediante o PLAN LECTOR DE CENTRO , fomentamos a lectura e a escritura, para desenvolver as competencias propias do currículum educativo:  ler  comprender, analizar e interpretar textos, promover actitudes reflexivas e críticas, etc. que axuden ao alumnado a facilitar  a adquisición de competencias para o uso da información: buscar, analizar, destacar, sintetizar….
 Unha boa comprensión lectora permite  entender de xeito máis eficaz os textos utilizados no resto das asignaturas, ademais de contribuír ao desenvolvemento cognitivo e social do individuo. Por iso, a lectura e a escritura son consideradas elementos prioritarios na formación dos máis pequenos e eixes transversales e inseparables a todas as áreas.

Consideramos que  con este PLAN LECTOR coseguimos:
  • Espertar o interese pola lectura
  • Axudar a crear un hábito lector e concibir a lectura como unha actividade de pracer. 
  • Fomenta a lectura e a escritura, desenvolvendo competencias lectoras necesarias para a vida cotiá. 
  •  Contribuir a compensar as desigualdades
  •  Proporcionar os materiais e ferramentas necesarias a aqueles que non dispoñen de recursos, promoviendo así unha educación de equidad. 
  •  Difundir cultura: Grazas aos libros, a documentación e as tecnoloxías .
  •  Fomentar valores:  como un espazo plural e aberto, onde poidan participar todos os axentes educativos intercambiando experiencia

É moi importante que todos os membros da comunidade educativa do centro aposten pola  biblioteca escolar e de aula para que poidan estar repletas de libros, recursos e ferramentas digitales…..






 RECOMPILATORIO DOS TRABALLOS REALIZADOS

3 ANOS B  



5 ANOS A 

1º ED PRIMARIA  


2º  A ED. PRIMARIA 

4º ED. PRIMARIA    


5º DE ED PRIMARIA 


6º DE ED. PRIMARIA 


TODO O ALUMNADO DO CENTRO   



sábado, 25 de maio de 2019

BIBLIOCONTORNA


   


BOLETÍN ANUAL DAS BIBLIOTECAS ESCOLARES DA CONTORNA DE AMES 

   DENDE HAI VARIOS CURSOS AS BIBLIOTECAS DOS CENTROS EDUCATIVOS DE AMES DE  ED. INFANTIL, PRIMARIA E SECUNDARIA DECIDIMOS COLABORAR A TRAVÉS DE REUNIÓNS TRIMESTRAIS CO OBXECTIVO DE DAR A COÑECER O TRABALLO DESENVOLTO NOS CENTROS.
 
ESTE CURSO ADEMAIS DE PUBLICAR AS GUÍAS DE LECTURA EDITAMOS DE XEITO CONXUNTO UN NÚMERO ESPECIAL QUE RECOLLE AS ACTIVIDADES SALIENTABLESS LEVADAS A CABO AO LONGO DO CURSO.


xoves, 23 de maio de 2019

ANTONIO FRAGUAS LETRAS 2019


AO LONGO DE TODA A SEMANA TODO O ALUMNADO DO CENTRO TRABALLOU DIFERENTES TEXTOS DE ANTONIO FRAGUAS, PERSOA  QUE EN PALABRAS DE VÍCTOR FREIXANES, "reivindicou as raíces da nosa  cultura a través do seu compromiso con Galicia e coa lingua galega"


Contador
E AO QUE ESTE ANO SE LLE ADICOU O DÍA DAS LETRAS GALEGAS.

   O DÍA 16 DE MAIO CELEBRAMOS TODA A COMUNIDADE EDUCATIVA O FESTIVAL DE LETRAS. COMEZARON OS ACTOS ÁS 11 DA MAÑÁ CO SEGUINTE PROGRAMA:

SE QUERES VELOS CLICA NOS ENLACES

  • RECITADO DO POEMA "O PIOLLO E A PULGA" DE ANTONIO FRAGUAS ALUMNADO DE 2º DE PRIMARIA.
  • TEATRO ED. INFANTIL. CARAPUCHIÑA VERMELLA E OUTROS CONTOS (ADAPTACIÓN MERCEDES MOURE)
AMOSAMOS UN RECOMPILATORIO DE FOTOGRAFÍAS DESTE ACTO.



mércores, 22 de maio de 2019

EXPOSICIÓN DOS PROXECTOS DA ED. INFANTIL

   O ALUMNADO DE ED. INFANTIL REALIZOU VARIOS PROXECTOS AO LONGO DO CURSO RELACIONADOS CO UNIVERSO, OS SERES VIVOS, A PREHISTORIA...

   UNHA VEZ TRABALLADOS   EXPUXÉRONLLO AO ALUMNADO DE 4º DE ED. PRIMARIA A TRAVÉS DE PRESENTACIÓNS ELABORADAS POLA PROFE COS SEUS TRABALLOS.

   DEIXÁMOSVOS UN ENLACE AO SEU BLOGUE DE AULA PARA QUE POIDADES VELO.

   ENLACE: CONFERENCIAS DO ALUMNADO DE ED. INFANTIL

martes, 21 de maio de 2019

FALADOIROS NO MUÍÑO



ESTA ACTIVIDADE ESTASE LEVANDO A CABO DENDE HAI XA VARIOS CURSOS CUNS EXCELENTES RESULTADOS.

   NO PRINCIPIO DO CURSO NAS REUNIÓNS INICIAIS INVÍTASELLES AOS PAIS/NAIS A VIR ÁS AULAS PARA QUE CONTEN EXPERIENCIAS RELACIONADAS CO PROXECTO DO CURSO, NESTE CASO ENTRE CONTOS ANDA O CONTO, QUE ASISTAN A CONTAR CONTOS, POESÍAS, OU BEN QUE IMPARTAN ALGUNHA CLASE RELACIONADA CON TEMAS CURRICULARES OU EXTRACURRICULARES QUE POIDAN ENRIQUECER AO NOSO ALUMNADO.


   ESTA EXPERIENCIA GÚSTALLE MOITO AO ALUMNADO XA QUE INTRODUCE NAS  AULAS  OUTROS CONTIDOS DIFERENTES(CASO DE CARDIOLOXÍA,ARQUEOLOXÍA, ROBÓTICA, SOCORRISMO, TÉCNICAS DE REANIMACIÓN, TRADICIÓNS GALEGAS  ETC...) E  NOVAS APRENDIZAXES .

  FORON MOITOS OS PAIS/NAIS QUE ASISTIRON DURANTE ESTE CURSO, TANTO EN ED INFANTIL COMO EN ED. PRIMARIA PÒLO QUE LLE ESTAMOS MOI AGRADECIDOS. 

   COMO AGRADECEMENTO ENTREGÁMOSLLE UN PEQUENO DIPLOMA RECOÑECENDO A SÚA APORTACIÓN E COLABORACIÓN.

   AMOSAMOS  UN COLLAGE CUNHA  PEQUENA MOSTRA DE ACTIVIDADES IMPARTIDAS EN ED. INFANTIL E ED. PRIMARIA.








venres, 3 de maio de 2019

YOLANDA CASTAÑO COLLER AS RENDAS.



"Con este conto de Yolanda Castaño pódese traballar a poesía dunha maneira orixinal e divertida. Ademais grazas aos debuxos alegres e coloridos dáselle sentido ás palabras que están escritas e permítelles aos máis pequenos/as entender o seu significado. Outra das potencialidades do libro é aprender a variedade de animais que existen e que non se lle da tanto valor como a outros. E por último acompañar o remate da lectura do libro cunha reflexión por parte de todos/as do significado do final e do que é para eles/as a liberdade."









YOLANDA CASTAÑO ESTIVO CONNOSCO O DÍA 2 DE MAIO.

CONTOUNOS ALGUNHAS CURIOSIDADES SOBRE OS ANIMAIS QUE APARECEN NO SEU LIBRO 

"COLLER AS RENDAS"

RECITOUNOS POEMAS E ANIMOUNOS A QUE FOSEMOS POETAS COMO ELA.

MOITAS GRAZAS YOLANDA 


AMOSAMOS UN PEQUENO VÍDEO 



xoves, 2 de maio de 2019

A MAXIA DOS APADRIÑAMENTOS LECTORES


A LECTURA É UNHA DAS MELLORES HABILIDADES QUE PODEMOS ADQUIRIR.

LER ÁBRENOS AS PORTAS DO COÑECEMENTO E DA ÁS Á NOSA IMAXINACIÓN.

GRAZAS ÁS LECTURAS COMPARTIDAS INTERACTUAMOS ENTRE NOS, MEDRAMOS COMO PERSOAS, FACILITAMOS A COMUNICACIÓN E COMPARTIMOS EMOCIÓNS E SENTIMENTOS ENTRE OS DIFERENTES ALUMNOS/AS.

AO LONGO DO ANO REALIZAMOS APADRIÑAMENTOS LECTORES EN DIFERENTES DATAS. OS MAIORES FAN MAXIA ENTRE OS MÁIS PEQUECHOS CONTÁNDOLLE OS CONTOS ESCOLLIDOS POR ELES MESMOS.

FERMOSA ACTIVIDADE COMUNICATIVA, NON HAI MÁIS QUE VER AS SÚAS CARIÑAS NO VÍDEO QUE VOS AMOSAMOS.