Para  conseguir os obxectivos do Proxecto  Lector do Centro, todos os cursos  elaboramos un Plan de Lectura anclado en tres
eixes principais: 
Programación de bibiblioteca escolar
 Itinerario lector 
 Proxecto interdisciplinar
de centro
”ENTRE CONTOS ANDA O CONTO”
 Mediante o PLAN LECTOR DE CENTRO
, fomentamos a lectura e a escritura, para desenvolver as competencias propias
do currículum educativo:  ler  comprender, analizar e interpretar textos,
promover actitudes reflexivas e críticas, etc. que axuden ao alumnado a facilitar
 a adquisición de competencias para o uso
da información: buscar, analizar, destacar, sintetizar….
 Unha boa comprensión lectora permite  entender de xeito máis eficaz os textos
utilizados no resto das asignaturas, ademais de contribuír ao desenvolvemento
cognitivo e social do individuo. Por iso, a lectura e a escritura son
consideradas elementos prioritarios na formación dos máis pequenos e eixes
transversales e inseparables a todas as áreas.
Consideramos que  con este PLAN LECTOR coseguimos:
- Espertar o interese pola lectura
 - Axudar a crear un hábito lector e concibir a lectura como unha actividade de pracer.
 - Fomenta a lectura e a escritura, desenvolvendo competencias lectoras necesarias para a vida cotiá.
 - Contribuir a compensar as desigualdades
 - Proporcionar os materiais e ferramentas necesarias a aqueles que non dispoñen de recursos, promoviendo así unha educación de equidad.
 - Difundir cultura: Grazas aos libros, a documentación e as tecnoloxías .
 - Fomentar valores: como un espazo plural e aberto, onde poidan participar todos os axentes educativos intercambiando experiencia
 
É moi importante que todos os membros da
  comunidade educativa do centro aposten pola 
  biblioteca escolar e de aula para que poidan estar repletas de libros,
  recursos e ferramentas digitales….. 
 | 
 
RECOMPILATORIO DOS TRABALLOS REALIZADOS
3 ANOS B  
5 ANOS A 
1º ED PRIMARIA  
2º  A ED. PRIMARIA 
4º ED. PRIMARIA    
5º DE ED PRIMARIA 
6º DE ED. PRIMARIA