EN COLABORACIÓN CO EQUIPO DE DINAMIZACIÓN DA LINGUA GALEGA TRABALLAMOS DURANTE UNHA SEMANA A ROSALÍA DE CASTRO.
UNÍMONOS Á PROPOSTA DA ASOCIACIÓN DE ESCRITORAS E ESCRITORES EN LINGUA GALEGA COA PUBLICACIÓN DO MANIFESTOLIBRE O MEU PENSAMENTO DE ANA ROMANÍ
EN COLABORACIÓN CO CONCELLO DE AMES E OUTROS CENTROS DE ENSINO DA COMARCA UNÍMONOS Á PROPOSTA ROSALÍA TAMÉN VIVE AQUÍ.
ESCRIBIMOS E ILUSTRAMOS POEMAS DE ROSALÍA E PARA DARLLE VISIBILIDADE, COLOCÁRONSE EN TODAS AS FIESTRAS E PORTAS DAS CASAS DO NOSO ALUMNADO.
PARTICIPAMOS NOS ACTOS DE CELEBRACIÓN DO DÍA DE ROSALÍA DO CONCELLO DE AMES CO RECITADO E MUSICADO DE VARIOS POEMAS.
OBRADOIRO DE XESTIÓN DE RESIDUOS ELÉCTRICOS E ELECTRÓNICOS PARA O
ALUMNADO DE 3º DE ED. PRIMARIA
TEXTO DE SARA, ALUMNA DE 3º DE ED. PRIMARIA, ELABORADO PARA O BLOG LOGO DO OBRADOIRO
OS ELECTRECOS DOS BOLECHAS
OS NENOS E NENAS DE 3º DE ED. PRIMARIA FOMOS Á BIBLIOTECA O DÍA 17 DE XANEIRO PARA FACER UNHA ACTIVIDADE SOBRE RECICLAXE.
AO CHEGAR Á BIBLIOTECA ESPERÁBANOS UN CIENTÍFICO DE NOME ATOMILLO.
cON ATOMILLO FIXEMOS MOITAS COUSAS: PRIMEIRO EXPLICOUNOS O QUE SIGNIFICABA R.A.E.E. E SIGNIFICABA RESIDUOS DE APARELLOS ELÉCTRICOS E ELECTRÓNICOS, LOGO VIMOS UN VÍDEO DOS BOLECHAS, NO QUE FACÍAN UN CONCURSO SOBRE XESTIÓN DOS RESIDUOS DOS APARELLOS ELÉCTRICOS E ELECTRÓNICOS EW FINALMENTE FIXEMOS UN RAP.
CANDO MARCHABAMOS DÉRONNOS: UN CADERNO DE ACTIVIDADES, DOUS CONTOS, UNHA PEGATICA E UN CARNET DE ELECTRECOS PARA QUE LLE ENSINARAMOS AOS DEMAIS NENOS/AS O QUE APRENDERAMOS.
CON ESTA ACTIVIDADE APRENDÍN E DIVERTINME MOITO.
SE QUERES MIRA O VÍDEO DA ACTIVIDADE, AO FINAL PODES ESCOITAR O RAP
É MOI IMPORTANTE A CELEBRACIÓN DE CONMEMORACIÓNS COMO A DO DÍA DAPAZ DENTRO DO SEO DA COMUNIDADE EDUCATIVA.
CONCIENCIAR AO ALUMNADO SOBRE A IMPORTANCIÁ DE CREAR CARREIROS QUE PERMITAN CONVIVIR EN HARMONÍA APRENDENDENDO A XESTIONAR OS SEUS PROPIOS CONFLICTOS, INTENTAR RESOLVELOS POLA VÍA PACÍFICA E DA TOLERANCIA E TAREFA PRIMORDIAL PARA CREAR UN BO CLIMA DE CONVIVENCIA NO ESPAZO ESCOLAR .
FORON MOITAS AS ACTIVIDADES LEVADAS A CABO NO NOSO CENTRO:
- REALIZACIÓN DE MURAIS POR PARTE DO ALUMNADO NAS DIFERENTES TITORÍAS.
- PRESENTACIÓNS EN POWER POINT POR PARTE DO ALUMNADO DE 6º SOBRE A PAZ E SOBRE O TEMA NÚCLEO DESTE ANO NO CENTRO: O CONTOS.
-RECONSTRUÍNDO CONTOS TRABALLANDO DIFERENTES ESTEREOTIPOS.
-TRABALLO DO ALUMNADO DE CANCIÓNS RELACIONADAS CON ESTA TEMÁTICA. AMOSAMOS UN VÍDEO NO QUE SE RECOLLEN UNHA PEQUENA MOSTRAS DAS ACTIVIDADESW RELACIONADAS ANTERIORMENTE PARABÉNS PARA O ALUMNADO E PROFESORADO .
O DEPARTAMENTO DE ORIENTACIÓN ELABOROU UNHA GUÍA PARA FAMILIAS SOBRE A IMPORTANCIA DE LER CONTOS EN FAMILIA E OS BENEFICIOS QUE TEN A LECTURA DE CONTOS NOS NENOS/AS.
AO LONGO DA SEMANA TRABALLOUSE O TEMA DA VIOLENCIA DE XÉNERO NO CENTRO.
ALGUNHAS AULAS TRABALLÁRONO A TRAVES DE CONTOS, OUTRAS A TRAVÉS DE CURTAS E OUTRAS A TRAVÉS DE CANCIÓNS.
O ALUMNADO DE 5º REALIZOU UN PROXECTO DE TRABALLO SOBRE ESTE TEMA CUNHA TEMPORALIZACIÓN DE MES E MEDIO E QUE TIVO COMO PRODUCTO FINAL TRES POSTERS MURAIS SOBRE A VIOLENCIA CONTRA A MULLER . XA REMATADO, EXPLICÁRONLLE AO ALUMNADO DE 4º E 6º QUE PARA FACELOS TIVERAN QUE VISIONAR CURTAS, ASISTIR A CHARLAS, BÚSQUEDAS DE INFORMACIÓN NA REDE E PROPOSTAS DE DESEÑOS DE CARTEIS.
Os Equipos de Traballo de VOZ NATURA E BIBLIOTECA ESCOLAR organizaron as actividades que se levaron a cabo no noso Centro no Mes da Ciencia.
Dende a Biblioteca do Centro púxose a disposición da Comunidade Educativa a bibliografía referida a ciencia e experimentación.
Dende o Equipo de Voz Natura, propuxéronse diferentes retos matemáticos (DALLE AO COCO) e curiosodades relacionadas coas ilusións ópticas.
Nas diferentes aulas realizáronse distintos experimentos, maquetas e actividades, relacionados coas áreas de CCSS E NATURAIS, entroncándoas coa temática que se estaba traballando nas aulas (O UNIVERSO, A ALIMENTACIÖN, A ASAÜDE)
O alumnado de sexto curso elaborou poesías relacionadas cos medicamentos e moitos experimentos que foron traballados nuns OBRADOIROS CIENTÍFICOS, NA BÚSQUEDA DO PORQUÉ DAS COUSAS e expostos na Biblioteca do Centro ao alumnado de 3º e 4º nivel tendo unha fantástica acollida.
Presentamos DOUS vídeos dalgunhas das actividades.
BOCALÁN É UNHA FUNDACIÓN QUE DESENVOLVE PROGRAMAS ADICADOS Á INTEGRACIÓN DE PERSOAS CON DISCAPACIDADE A TRAVÉS DE TERAPIAS ASISTIDAS CON ANIMAIS E CANS DE ASISTENCIA
O ALUMNADO DE 3º PARTICIPOU E INTERACTUOU CON MULÁN E NICOLETTA, CANS DA FUNDACIÓN BOCALÁN, NUN PROXECTO SOBRE O TRABALLO COAS EMOCIÓNS.
REALIZARON VARIOS XOGOS: A OCA DAS EMOCIÓNS E SENTIMENTOS DOS CANS E DAS PERSOAS, OUTRO XOGO INTERACTIVO ENTRE DOUS EQUIPOS DE ALUMNOS/AS UTILIZANDO COMO MEDIADORES OS CANS, NO QUE SE TRABALLOU A IDENTIFICACIÓN DAS EMOCIÓNS BÁSICAS E PARA QUE SERVEN CADA UNHA DELAS, E O XOGO DE "PES QUIETOS" NO QUE SE TRATABA DE AGASALLAR AOS COMPAÑEIROS CON DIFERENTES ETIQUETAS POSITIVAS PARA REFORZAR A SÚA AUTOESTIMA.
TODOS OS XOGOS SE REALIZAN UTILIZANDO COMO FÍO CONDUCTOR OS CANS, QUE PARTICIPAN ACTIVAMENTE CO ALUMNADO.
É UNHA EXPERIENCIA FANTÁSTICA, NON SÓ POLO SEU CARACTER LÚDICO SENON POLA APRENDIZAXE EMOCIONAL QUE APORTA E POLA VALORACIÓN E ESTIMA QUE O ALUMNADO FAI CARA AOS ANIMAIS
O ALUMNADO DE 6º DE ED. PRIMARIA ELABOROU UNS CARTEIS CON DIFERENTES NORMAS QUE NOS AXUDAN A CONVIVIR Á HORA DAS ENTRADAS E DAS SAÍDAS DO CENTRO, PERMITINDO QUE INTERACTUEMOS CON RESPECTO E AMABILIDADE CARA OS DEMAIS.
APROVEITANDO O PROXECTO DO CENTRO "ENTRECONTOS ANDA O CONTO" O ALUMNADO MÁIS MAIOR CARACTERÍZASE CON DETERMIÑADOS COMPLEMENTOS DE PERSONAXES DE CONTO E SITUASE EN TODOS OS ACCESOS DE ENTRADA E NOS CORREDORES SAUDANDO AOS NENOS E LEMBRÁNDOLLE DIARIAMENTE AS NORMAS PARA FACER MÁIS EFECTIVO O SEU CUMPRIMENTO.
ARGALLAMOS ESTA IDEA PARA INTENTAR QUE O SEU CUMPRIMENTO SEXA MÁIS EFECTIVO, POIS ENTRE IGUAIS O CARACTER É MÁIS LÚDICO, PERO NO POR ISO MENOS EFECTIVO. APRENDER A CONVIVIR COS DEMAIS, ADEMAIS DE CONSTITUIR UNHA FINALIDADE ESENCIAL NA EDUCACIÓN, REPRESENTA UN DOS PRINCIPAIS RETOS PARA O SISTEMA EDUCATIVO, XA QUE PROPORCIONA O ENTORNO AXEITADO PARA DESENVOLVER A ACCIÓN EDUCATIVA.
No marco do tema xeral do ano "Entre Contos anda o Conto" hoxe en Faladoiros no Muíño tivemos unha visita moi especial.
Roberto Iglesias, investigador en intelixencia artificial na Universidade, trouxo un robot que nos contou un conto e bailou para nós.
Roberto falounos dos distintos tipos de robots e contestou a moitas preguntas. Viña para axudalo Eva Pereira. Ámbolos dous son pais de Nieves Iglesias, alumna de 4º
PUBLICAMOS UN PEQUENO VÍDEO DA ACTIVIDADE. CO NOSO AGRADECEMENTO