OLLADE, OLLADE TODAS AS NOVIDADES QUE TEMOS PREPARADAS PARA O PROXECTO DO UNIVERSO. PRONTO COMEZARÁN A VIAXAR POLAS AULAS.
martes, 20 de outubro de 2015
domingo, 18 de outubro de 2015
APERTURA DA BIBLIOTECA
COINCIDINDO COA SEMANA DAS BIBLIOTECAS ESCOLARES INICIOUSE O FUNCIONAMENTO ORDINARIO DA BIBLIOTECA DO CENTRO
O ALUMNADO RESPONDEU DE FORMA MOI POSITIVA PARTICIPANDO ACTIVAMENTE DENDE OS PRIMEIROS MOMENTOS
AGORA XA A COUSA ESTÁ MÁIS RELAXADIÑA ASÍ QUE TODOS TEREDES A VOSA OPORTUNIDADE.
BOAS LECTURAS NOS COMETAS, NAS ESTRELAS...ONDE MÁIS VOS GUSTE.
O ALUMNADO RESPONDEU DE FORMA MOI POSITIVA PARTICIPANDO ACTIVAMENTE DENDE OS PRIMEIROS MOMENTOS
AGORA XA A COUSA ESTÁ MÁIS RELAXADIÑA ASÍ QUE TODOS TEREDES A VOSA OPORTUNIDADE.
BOAS LECTURAS NOS COMETAS, NAS ESTRELAS...ONDE MÁIS VOS GUSTE.
martes, 6 de outubro de 2015
UNIVERSIFAMILIATE : ACTIVIDADES PARA COMPARTIR EN FAMILIA

Ao longo desta semana enviarásevos unha ficha para que axudedes aos máis cativos a completala. Pedirásevos que lle axudedes a cubrir a súa data de nacemento e que busquedes información na súa compañía para asociala á súa constelación zodiacal e realizar o seu debuxo.
Partindo do voso traballo e con motivo do DÍA DAS BIBLIOTECAS ESCOLARES todo o alumnado do Centro realizara un mural universal no que irán asociando o seu nome, coa data do seu nacemento e a súa constelación zodiacal. Logo compartirémolo no corredor da planta baixa do Centro.
domingo, 4 de outubro de 2015
UNIVERSO DE PALABRAS
UNIVERSO DE PALABRAS
Marabilloso título do proxecto que traballaremos al longo do curso 2015-16. Cando os cativos visionan o noso planeta dende o espazo, na inmensidade do Universo, sorpréndese ao velo tan pequeniño. "Que pequeniño é" comentan. E nembargantes, que grandes nos vemos na nosa evolución. Isto mesmo sucede co proceso da lectura nas aulas. Se botamos a vista atrás e pensamos do lugar no que partimos, aqueles inicios de trazos garabeteados das importantes letras que compoñen os nosos nomes, os nomes dos compañeiros/as de aula de 3 anos, os dos familiares máis queridos..., logo a idea de ler as primeiras palabras e posteriormente decatarnos do que significan, se lembramos aquelas primeiras lecturas de contos contados con tanto agarimo pola mamá, papá, profes...que só podiamos escoitar e ver as imaxes e que máis tarde eramos quen de lelos soiños, decatámonos de que tamén nós eramos "tan pequeniños" neste UNIVERSO DE PALABRAS e de lecturas que aínda nos quedan por coñecer.
martes, 30 de xuño de 2015
MEMORIA FOTOGRÁFICA BOCADIÑOS DE PALABRAS
AMOSAMOS EN MEMORIA FOTOGRÁFICA O TRABALLO REALIZADO DURANTE O CURSO 2014-15 QUE TIVO COMO EIXO O TEMA DA ALIMENTACIÓN.
ESTE TRABALLO FOI COORDINADO POLA BIBLIOTECA ESCOLAR DO CENTRO E REALIZADO GRAZAS Á COLABORACIÓN DE TODOS OS MEMBROS DA COMUNIDADE EDUCATIVA. DENDE AQUÍ OS NOSOS PARABÉNS POR TODO O INTERESE E A IMPLICACIÓN AMOSADA AO LONGO DO CURSO.
ESTE TRABALLO FOI COORDINADO POLA BIBLIOTECA ESCOLAR DO CENTRO E REALIZADO GRAZAS Á COLABORACIÓN DE TODOS OS MEMBROS DA COMUNIDADE EDUCATIVA. DENDE AQUÍ OS NOSOS PARABÉNS POR TODO O INTERESE E A IMPLICACIÓN AMOSADA AO LONGO DO CURSO.
mércores, 3 de xuño de 2015
DRAMATIZACIÓN DE CONTOS NA ED. FÍSICA (BOCADIÑOS DE PALABRAS)
O PROFESORADO DE ED. FÍSICA TRABALLOU CO ALUMNADO DE 3º OS CONTOS.
LOGO DE INVESTIGAR EN CONTOS OU HISTORIAS RELACIONADAS COS ALIMENTOS, O ALUMNADO CREOU PEQUENAS OBRAS DE TEATRO BASEADAS NOS TEXTOS NARRATIVOS PREVIAMENTE BUSCADOS
FINALMENTE REPRESENTÁRONAS PARA O ALUMNADO DE ED. INFANTIL.
NESTE ISSUU QUE VOS AMOSAMOS ESTÁ RECOLLIDO A EXPLICACIÓN, O PROCESO DO TRABALLO E O PRODUTO FINAL.
A POCIÓN DA MALA VIDA
O NENO E O REPOLO
xoves, 28 de maio de 2015
A OBESIDADE INFANTIL
Ola chámome Lucía López, son unha alumna de 6ºA e son a encargada de subir oa blog da biblioteca un traballo que fixemos Alexandra, Laura, Guillermo, Óscar e máis eu, sobre a obesidade infantil.
En primeiro lugar repartimos a información que tiña que buscar cada un. Logo xuntamos toda a información e asegurámonos de que era certa. A continuación traducimos a información de castelán a galego e redactámola ordenadamente. Finalmente revisamos os textos para non ter fallos ortográficos. Buscamos algunhas fotografias para ilustrar a información. Fixemos unha presentación multimedia do traballo en power point.
Agardamos que vos guste e vos achegue un pouco máis a este tema tan importante.
domingo, 24 de maio de 2015
ESTUDO DE DIFERENTES ALIMENTOS
O ALUMNADO DE 5º B REALIZOU UN ESTUDO SOBRE OS SEGUINTES ALIMENTOS:
- CACAO EN PO
- XAMÓN SERRANO
- O CHOURIZO
ELABOROUSE EN PEQUENOS GRUPOS DE TRABALLO.
sábado, 23 de maio de 2015
PROXECTO "CÓNTAME UN CONTO"
" NON HAI ESPECTÁCULO MÁIS FERMOSO QUE A MIRADA DUN NENO QUE LE"
(GÜNTER GRASS, PREMIO NOBEL DE LITERATURA 1999)
TODOS AO LONGO DAS NOSAS VIDAS GOZAMOS DUN CONTO, DUN MOMENTO MÁXICO TRAÍDO DA MAN DUN SER QUERIDO. POR ISO NINGUÉN DUBIDA DA IMPORTANCIA DE CONTARLLES CONTOS AOS PEQUENOS. PRECISAMENTE POR ESA MAXIA E POR SER O TEXTO MÁIS PRÓXIMO A ESTAS IDADES, ESTE ANO LEVAMOS A CABO DENDE P.E.L.O. O PROXECTO "CONTAME UN CONTO"
venres, 22 de maio de 2015
ENFERMIDADES E ALERXIAS ALIMENTARIAS (ALUMNADO DE 6ºB)
OLA, CHÁMOME ANDREA PRIETO, ALUMNA DE 6ºB . ESTE ANO NO MEU COLEXIO ESTAMOS FACENDO UN PROXECTO CHAMADO BOCADIÑOS DE PALABRAS QUE ESTÁ RELACIONADO COA ALIMENTACIÓN.
A NOSA PROFESORA PROPÚXONOS FACER VARIOS PROXECTOS RELACIONADOS CO TEMA DESTE CURSO. NO MEU GRUPO ESTÁBAMOS: ELVIRA SUBIELA, CANDELA QUINTÁNS, DANI RODIÑO, E EU. ESCOLLEMOS AS ENFERMIDADES E ALERXIAS ALIMENTARIAS, PORQUE EU SON ALÉRXICA AO LEITE E A MIÑA COMPAÑEIRA CANDELA TEN HIPERTENSIÓN.
PARA FACER O TRABALLO, REPARTIMOS AS TAREFAS: UNS BUSCABAN INFORMACIÓN, OUTROS A PASABAN, OUTROS BUSCABAN VIDEOS E FOTOS RELACIONADAS.
CON TODA A INFORMACIÓN FIXEMOS A PRESENTACIÓN.
AQUÍ VOLA DEIXAMOS. AGARDAMOS QUE VOS GUSTE:
xoves, 21 de maio de 2015
CONSUMO DE FROITAS E VERDURAS NO 3º NIVEL DE ED. PRIMARIA
Dentro do proxecto BOCADIÑOS DE PALABRAS o alumnado de 3º de Ed. Primaria realizou un traballo de investigación sobre o consumo de froitas e verduras no 3º nivel de Ed.Primaria.
mércores, 20 de maio de 2015
ELABORACIÓN DO XAMÓN SERRANO
OLA, CHÁMOME INKA SOUTO E SON A ENCARGADA DE FACER ESTA ENTRADA EN REPRESENTACIÓN DA MIÑA AULA ( 5ºA)
O PROXECTO DESTE ANO DO NOSO CENTRO TRATA SOBRE ALIMENTACIÓN SAUDABLE.
O NOSO GRUPO ESCOLLEU O XAMÓN SERRANO PORQUE PENSABAMOS QUE TIÑA MOITA INFORMACIÓN.
DENTRO DO GRUPO REPARTIMOS O TRABALLO:
UNS BUSCABAN INFORMACIÓN, OUTROS AS IMAXES E OS DEMAIS MEMBROS O PASABAN A GALEGO.
CANDO XA ESTABA REMATADO O PROFE REVISOUNOS O TRABALLO CO FIN DE MELLORALO.
FINALMENTE FIXEMOS A PRESENTACIÓN QUE VOS MOSTRAMOS E QUE AGARDAMOS QUE VOS SERVA DE INFORMACIÓN E QUE VOS GUSTE.
Subscribirse a:
Publicacións (Atom)