O alumnado de 6ºB, dentro da área de Ciencias Sociais, estivo investigando sobre o pasado e viaxou no tempo para entrevistar a grandes personaxes do s.XX.
Desta forma, podemos achegarnos ao pasado dunha forma diferente, sendo eles mesmos os protagonistas.
Acompañádelos?