ENTRE CONTOS ANDA O CONTO
O PAPEL DA FAMILIA E DA ESCOLA
O ENCONTRO DECISIVO ENTRE OS NENOS E OS LIBROS PRODÚCESE NOS PUPITRES DA ESCOLA. SE SE DÁ NUNHA SITUACIÓN CREATIVA, NA QUE O QUE CONTA É A VIDA E NON O EXERCICIO, O RESULTADO SERÁ O GUSTO POLA LECTURA, CO QUE NON SE NACE PORQUE NON É UN INSTINTO. SE SE PRODUCE NUNHA SITUACIÓN BUROCRÁTICA, SE O LIBRO É REDUCIDO A INSTRUMENTO DE EXERCITACIÓN (COPIAS, RESUMES, ANÁLISES GRAMATICAIS) PODERÁ NACE-LA TÉCNICA DA LECTURA, PERO NON O GUSTO. OS NENOS PODERÁN LER, PERO SÓ O FARÁN SE SE SENTEN OBRIGADOS A ISO.
GIANNI RODARI POR QUE ENTRE CONTOS?
-POLA SÚA DIMENSIÓN LÚDICA.
-PORQUE ENTRAMOS EN CONTACTO COA LINGUA DA COMUNIDADE
-POLA ESTREITA RELACIÓN ENTRE OS NENOS/AS E A PERSOA QUE OS CONTA.
-POLA TRANSMISIÓN DE VOLORES
PORQUE OS CONTOS DESENVOLVEN AS POTENCIALIDADES IMAXINARIAS DOS NENOS